Semester

Nu är vi äntligen lediga hela familjen! Så mysigt och skönt! Och Viggo älskar att pappa är hemma och att han ligger i sängen på morgonen när vi alla tre myser tillsammans! Imorse låtsades jag sova när Martin hämtade Viggo och då sa Viggo viskandes "mamma sover" och så lät han mig vara tills jag rörde mig och tittade upp. Fina unge!

Vi får se vad semestern innebär, håller dagarna öppna lite till. Idag fick jag bevis för att sommaren och semestern inte behöver vara så krånglig eller dyr...Jag och Viggo åkte ner till mormors jobb och gjorde några bankärenden, pratade med mormor och gick sedan för att köpa doppresent till lördagens dop. Bara där hade Viggo varit nöjd med dagens lilla utflykt. Men på vägen till bilen fick vi även se en man som bekämpade ogräs med gasdriven värmespruta (jag vet att det inte heter så, hihi), två lastbilar som lastade av dricka till stans hotell, en hund, två killar i arbetskläder som planerade var de skulle börja riva upp trottoaren och sist men inte minst en ung kille på skateboard. Vi stannade till vid varje "attraktion" och tittade en stund. Så. Det räcker gott och väl för en 2 åring!

Och om han sedan får hålla Ellas koppel när vi är ute och går är han helnöjd!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback