Vardagslunk

Vilket perfekt väder för en innedag med tänd brasa, kaffe och en massa lek! Dock sover sonen nu, får se om det blir ett likadant sovmaraton som igår :) 2 h och 40 min på förmiddagen och 1 h och 20 min på eftermiddagen, händer ju sällan numera! På väg att bli frisk eller sjuk?!

Jag ska fixa lite med papper (försäkringskassan och förskolan), slappa och se slutet på första Twilightfilmen, och ja…jag är fast!! Igår när andra filmen gick på tv fick Martin stanna uppe med mig för att se slutet, gaaanska läskigt! Sofie och Sandra vi måste boka in biobesöket för 5an!! :)


Sandra - mamma till Tilde

Jaaaaa, absolut! Det får vi ta tag i :-D

Datum: 2012-11-08 Tid: 13:06:45
| Bloggadress: http://livetmedlutten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback