Passar på…

…när grynet snusar på min arm!

I måndags följde jag och Viggo med hans farmor och faster till Emporia för lite julshopping och mys. Hittade faktiskt de sista klapparna och har därmed varit klar sedan dess! Tokigt vore det väl annars, med tanke på att jag förmodligen har mer tid detta året än vad jag kommer ha nästa. Bara att inse :)

Dagen var väldigt mysig med lugnt tempo, nästan inga människor, restaurangbesök nr 2 för Viggos del, denna gång på Jensens Böfhus, fika på Choco mania och som vanligt en massa bus i vagnen. Det är ingen höjdare att shoppa, tycker sonen. Fanns en massa snyggt som denna mamman ville ha, men väntar antingen till rean eller lite längre till…London i februari!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback