Julen 2012

Julen 2012 har varit precis lika mysig och god som alla andra jular. Stora skillnaden i år var att Viggo fick vara med på ett helt annat sätt än förra året. Han uppskattade allt mycket; goda hemmagjorda köttbullar, Småfolks-snacks i mängder, träffa alla nära och kära, titta på de fina stearinljusen, hjälpa till att tända brasan varje morgon och mååååånga fina paket. Det väller över av alla klappar här hemma! Och han förstod faktiskt hur han skulle öppna dem, och att uppskatta innehållet!
 
Lillejul firade vi hos Martins föräldrar och med syster och svåger, julafton hos mina föräldrar och min bror, juldagen hos Martins föräldrar igen, annandagen hos Martins mormor (först reashopping med Sofie och Sandra såklart, finfina fynd) och sedan Bonde Söker fru hos Hurvafamiljen. I fredags var vi bortbjuda till Angelica och David, som till vardags bor i Stavanger, men huserar hos hennes föräldrar när dom är i Skåne. God mat, gott i glaset, badtunna och många skratt! Igår fixade jag mina fransar på Style Hair & Face, nyårshoppade lite och på kvällen kom Viggos bästa faster och farbror. Vi åt Flygande Jakob och tittade på en film jag verkligen kan rekommendera, Sanctum! Verklighetsbaserad överlevnadsfilm som inte gav många stunder till mellansnack eller att ens andas av rädsla att missa nåt! Ikväll ska vi till Dan och Johanna på mys, och imorgon firar vi såklart in det nya året!
 
Detta var vår jul i mycket korta drag. Vi är så väldigt tacksamma för våra fina familjer och älskar er! Det värmer så otroligt att se den kärlek ni överöser det finaste som finns i min och Martins värld, Viggo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback