Jul varje stund

Tiden bara flyger iväg och vi njuter av vardagen! Tar sovmorgon, myser, vilar och såsar runt i myskläder. Fast igår fick jag dock byta om för då vankades det jullunch med jobbet. En väldigt mysig stund med god mat, mycket skratt, höööög ljudnivå och ett tillfälle för mig att acklimatisera mig :) Lunchen övergick till en försenad möhippa för en på fritids, så roligt! Farmor passade guldklimpen, tack!! <3

Idag några ärenden på stan, plocka lite här hemma och kanske slå in en klapp eller två :) Ikväll födelsedagskalas i Bjärred, trevligt!

Snöflingan (-orna) fick jag av mamma, hon pyntar med guld och jag med silver. Hjärtat är nyköpt på Indiskan, som reade ut julgranspynt när jag och Sofie var där i tisdags!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback